Więcej pożytku z konferencji

Zwykliśmy dbać o patronaty medialne dla organizowanych konferencji. Tymczasem najczęściej poza prestiżem niewiele przynosi to firmie pożytku.

Jakie elementy warto uwzględnić, by konferencja była nie tylko merytorycznie ważnym wydarzeniem, ale również, jeśli się już odbędzie, ślad po niej nie zaginie?

Najbardziej oczywiste to serwis fotograficzny i podsumowanie spotkania zamieszczane na stronie www. Można stworzyć dedykowany konferencji serwis internetowy, na którym transmitowane na żywo będą wybrane (lub wszystkie) wykłady. Później oczywiście można je obejrzeć na żądanie (organizator może sobie zapewnić konieczność zarejestrowania się przed obejrzeniem wideo).

Warto również rozważyć rozmowy z uczestnikami konferencji w przerwach pomiędzy wykładami – przed kamerą (kilka setek z wypowiedziami znacznie ubarwi relacje i może być wykorzystane przez media) lub dyktafonem (w zależności od potrzeb – radio również jest ważnym medium ).

 

Pigmalion Art zapewnił w maju 2011 r. obsługę multimedialną konferencji dla energetyków organizowaną przez Sygnity SA. Więcej informacji >>

 


468 ad

Dodaj swoją opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *