Nowe życie dla produktu Equilibra

Kolejny miniprzykład realizacji zadania z zakresu content management.

Aplikacja do zarządzania różnicą bilansową w energetyce – nie brzmi prosto. Przygotowanie serwisu www dla tego produktu też nie było bułką z masłem. Lubimy wyzwania, więc za jednym zamachem opracowaliśmy strukturę witryny internetowej, teksty do niej, folder i artykuł merytoryczny. Szczególną przyjemność sprawiła nam kreacja adekwatnych (do cech produktu i grafiki serwisu) i nośnych haseł dla każdej z podstron serwisu.

Equilibra, bo tak nazywa się produkt, to zbilansowanie. Serwis – po naszej weń ingerencji – jest wystarczająco merytoryczny i zdecydowanie zrozumiały, czym wpisaliśmy się w ideę samego produktu: dokonaliśmy zbilansowania cech, które jednocześnie zapewniają fachowość i prostotę przekazu.

Od razu też poczuliśmy się lepiej – bardziej zharmonizowani i przyjaźniej nastawieni do świata. Jesteśmy gotowi na nowe wyzwania.

Serwis produktu Equilibra >>


468 ad

Dodaj swoją opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *