Komunikacja zewnętrzna


Proponujemy pokazanie światu nowej twarzy lub w nowy sposób. Analizujemy sposoby komunikacji oraz promocji firmy i proponujemy zmiany lub utwierdzamy w przekonaniu, że idziecie skuteczną drogą. Opracowujemy strategię komunikacji i ją realizujemy.

1. Komunikacja na zewnątrz:

  • analiza dotychczasowych sposobów komunikowania,
  • opracowanie strategii komunikacji marki,
  • promocja produktów i wsparcie sprzedaży – audyt, opracowanie pomysłów, przygotowanie materiałów, realizacja kampanii i monitorowanie efektów,
  • organizacja konferencji i seminariów dla klientów – mamy doświadczenie w organizacji dużych konferencji i kameralnych spotkań,
  • przygotowanie pomysłów na ciekawe gadżety wizerunkowe i produktowe oraz ich realizacja.

2. Styki komunikowania zewnętrznego i wewnętrznego – kiedy i dlaczego iskrzy.  

Możliwe rozwiązania:

  • przygotowanie mechanizmów, by samo działało (wspólnie z osobami dedykowanymi do tego obszaru),
  • przejęcie funkcji wewnętrznych w całości lub częściach (outsourcing).

468 ad